Σχέδια Δράσης

Ετήσια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2022-2023)

Σχολική Μονάδα: ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΜΕΝΩΝ ΒΟΥΡΛΩΝ - 9460024

                                                                                                                 Σχολικό Έτος: 2022 - 2023 Ημερομηνία Εξαγωγής: 28/06/2023

 

 

 

Α. ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ

Καταγράφονται συνοπτικά τα χαρακτηριστικά και οι ιδιαιτερότητες της σχολικής μονάδας, που κρίνονται σημαντικά για την αποτύπωση της εικόνας του σχολείου

Το σχολείο μας βρίσκεται στην ανατολική πλευρά  της  κωμόπολης  των  Καμένων  Βούρλων,  παράλληλα  με  την Εθνική οδό, δίπλα από το Υδροθεραπευτήριο «Ασκληπιός», επί της οδού 25ης Μαρτίου 7.Η σχολική  μονάδα αποτελείται από δύο (2) κτίρια σε σχήμα «Π». Το πρώτο χτίστηκε το 1974 και το άλλο το 1993. Συστεγάζεται με το 1ο Νηπιαγωγείο της κωμόπολης. Τα γενικά στοιχεία του σχολείου είναι:

 

Ονομασία: 12/Θ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΜΕΝΩΝ ΒΟΥΡΛΩΝ

 

                                                                                                                              Ιστοσελίδα : dim-k-vourl.fth.sch.gr Κωδικός σχολείου: 9460024

Τηλ-fax: 2235 0 22200

 

Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

Εξοπλισμός και διαθέσιμα μέσα

  1. Στο σχολείο υπάρχουν δώδεκα 12 αίθουσες διδασκαλίας από τις οποίες οι δέκα (10) είναι εξοπλισμένες με βιντεοπροβολέα και Η/Υ.  Το σχολείο διαθέτει έξι επιπλέον (6) σταθερούς Η/Υ στο γραφείο του Δ/ντή και το γραφείο Διδασκόντων. Υπάρχει επίσης ένας βιντεοπροβολέας στην αίθουσα πληροφορικής, και ένας στην αίθουσα εκδηλώσεων.

5.Διαθέτει τρία (3) φωτοτυπικά μηχανήματα. 6. Βιβλιοθήκη 7. Εργαστήριο πληροφορικής 8. Ένα (1) γήπεδο μπάσκετ & ένα (1) γήπεδο βόλεϊ.9. Κυλικείο 10.Αίθουσα εκδηλώσεων. Επίσης φέτος αποκτήθηκαν και τρεις (3) Η/Υ (λάπτοπ) και δύο προτζέκτορες , ο ένας με δωρεά και ο άλλος με αγορά από το σχολείο.

Στελέχωση του σχολείου

Το σχολείο μας κατά το σχολικό έτος 2022-23 είχε εγγεγραμμένους 145 μαθητές (57 από αυτούς φοιτούσαν και στο Ολοήμερο τμήμα-17εξ αυτών και στο Διευρυμένο ωράριο) και 27 εκπαιδευτικούς. Εξ αυτών ήταν 13 ΠΕ70

 

Έναν (1) εκπαιδευτικό Τμήμα Ένταξης, έναν (1) εκπαιδευτικό ΖΕΠ, έναν(1) παράλληλη στήριξη. Έναν (1) Μουσικό, έναν (1) Εικαστικών, δυο (2)εκπαιδευτικούς Αγγλικών. Έναν (1) εκπαιδευτικό Γαλλικής , έναν (1) Γερμανικών, δυο (2) εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής, έναν (1) εκπαιδευτικό Πληροφορικής, έναν (1) ΠΕ23, έναν(1) ΠΕ 30

 

Φέτος για δεύτερη φορά λειτούργησε στο σχολείο μας τμήμα ΖΕΠ ΙΙ, ενώ το Τμήμα Ένταξης λειτουργεί με μόνιμο εκπαιδευτικό εδώ και πολλά χρόνια.

 

Η σχολική μας μονάδα επειδή ανήκει σε ΣΔΕΥ συνιστάται Επιτροπή Διεπιστημονικής Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης και Υποστήριξης ( Ε.Δ.Ε.Α.Υ.) ως αρμόδιο όργανο για την εκπαιδευτική αξιολόγηση και υποστήριξη των μαθητών της σχολικής κοινότητας. Γι΄ αυτό το λόγο υποστηριζόμαστε με Ψυχολόγο και Κοινωνικό Λειτουργό.Όλες οι θέσεις εκπαιδευτικών του σχολείου μας είχαν καλυφτεί έγκαιρα με την έναρξη της σχολικής χρονιάς.

 

Οι οικονομικοί πόροι του σχολείου προέρχονται από τις τακτικές και έκτακτες επιχορηγήσεις του ΥΠΑΙΘ, οι οποίες δίνονται μέσω της Σχολικής Επιτροπής Π.Ε μέσω του Δήμου Κ. Βούρλων. Οι οικονομικοί πόροι στα πλαίσια της οικονομικής κατάστασης που επικρατεί επαρκούν και καλύπτουν τις δαπάνες τόσο του Δημοτικού Σχολείου , όσο και του 1ου Νηπιαγωγείου. Μέρος από τα χορηγούμενα ποσά καλύπτει και τις ανάγκες αγοράς ηλεκτρονικού εξοπλισμού . οι διαθέσιμοι πόροι συμβάλλουν και στην ανάπτυξη εκπ/κών δραστηριοτήτων.

Β. ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία

 
   

 

Θετικά σημεία

  1. Η ύλη καλύφτηκε επαρκώς σε όλα τα μαθήματα όλων των τάξεων. Υπήρξε καλή συνεργασία των εκπαιδευτικών ανά ειδικότητα με τον Ενδοσχολικό Συντονιστή και την Μέντορα του σχολείου για τον προγραμματισμό της διδακτέας ύλης.

 

  1. Υπήρξε πολύ καλή οργάνωση της σχολικής μονάδας. Εφαρμόστηκε ο σχολικός κανονισμός του σχολείου (εκτυπώθηκε και τοποθετήθηκε σε όλες τις τάξεις, αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα του σχολείου).

 

  1. Ενθάρρυνση των μαθητών για συμμετοχή σε προγράμματα, δράσεις και διαγωνισμούς.Καλή συνεργασία όλων των μελών της σχολικής κοινότητας.Συχνή επικοινωνία με τους μαθητές και ενημέρωση των γονέων.

 

  1. Συνεχής προσπάθεια ενίσχυσης των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες με τη συνδρομή του Ψυχολόγου- Κοινωνικού λειτουργού και των συναδέλφων παράλληλης στήριξης, ΖΕΠΙΙ και τάξης Ένταξης.

 

  1. Συνεχής καλλιέργεια ενός κλίματος αλληλοσεβασμού, συνεργασίας και ειρηνικής διευθέτησης των συγκρούσεων μεταξύ των μαθητών , ώστε να υπάρχει ένα κλίμα ομαλότητας στον χώρο του σχολείου.

 

Υποστηρικτικές συναντήσεις με τον Ψυχολόγο- Κοινωνικό λειτουργό του σχολείου με γονείς Αξιοποίηση της ιστοσελίδας του σχολείου μας, ώστε οι γονείς να ενημερώνονται για τις δράσεις των παιδιών τους.

 

Σημεία προς βελτίωση

Επειδή το σχολείο είναι ένας ζωντανός οργανισμός, πάντα υπάρχουν σημεία προς βελτίωση. Το σχολείο μας θα μπορούσε να επανδρωθεί με Λογοθεραπευτή και Εργοθεραπευτή ούτως ώστε να αναλάβουν τους μαθητές που έχουν ανάγκη τέτοιων θεραπειών και δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν οι γονείς τους οικονομικά. Η από κοινού ανάληψη πρωτοβουλιών με τον Σύλλογο Γονέων -Κηδεμόνων, για τις επιμορφωτικές δράσεις που αφορούν τους γονείς των μαθητών.

Διοικητική λειτουργία

Θετικά σημεία

Ύπαρξη δημοκρατικού κλίματος διαλόγου και συνεργασίας με βαθύ αίσθημα σεβασμού και εμπιστοσύνης ανάμεσα στη διοίκηση και στα μέλη διδασκόντων.Άριστη συνεργασία με τη σχολική επιτροπή και τους τοπικούς φορείς.

 

Πολύ καλές σχέσεις σχολείου και Συλλόγου Γονέων -Κηδεμόνων, η οποία σχέση βασίζεται στην εμπιστοσύνη και την αλληλοβοήθεια, έτσι ώστε να λύνονται οποιαδήποτε προβλήματα προκύπτουν στη διάρκεια της σχολικής χρονιάς ( κτιριακά, εξοπλισμοί).Άνοιγμα του σχολείου στην τοπική κοινωνία (χρησιμοποίηση βιβλιοθήκης, αίθουσας εκδηλώσεων από τοπικούς φορείς και συλλόγους, χρησιμοποίηση γηπέδων μπάσκετ- βόλεϊ από τοπικές ομάδες.

Σημεία προς βελτίωση

 


Δημιουργία θέσης επιστάτη, διότι προκαλούνται ζημιές εντός και εκτός του χώρου του σχολείου. Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών σε διοικητικά θέματα. Eπαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών

Θετικά σημεία

Αρκετοί εκπαιδευτικοί του σχολείου μας έχουν παρακολουθήσει μεταπτυχιακά προγράμματα σε πανεπιστημιακά τμήματα. Επίσης αρκετοί εκπαιδευτικοί παρακολουθούν σεμινάρια επιμόρφωσης, καθώς επίσης και την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στις δεξιότητες μέσω εργαστηρίων το οποίο είναι ένα σημαντικό εργαλείο στο μάθημα των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων.

Σημεία προς βελτίωση

Συμμετοχή σε επιμορφωτικά προγράμματα. Διοργάνωση επιμορφωτικών σεμιναρίων και κατά ειδικότητα. Συνεργασία - σύμπραξη με άλλα σχολεία. Συμμετοχή σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα.

 

Γ. ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Λειτουργία

                                                                                    Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία

                                                                             Αριθμός Δράσεων που υλοποιήθηκαν 3

Άξονες  στους  οποίους   υλοποιήθηκαν   Δράσεις  ( Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών και εκπαιδευτικών -   Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών -Σχέσεις σχολείου - οικογένειας

 

Λειτουργία

Διοικητική λειτουργία

Αριθμός Δράσεων που υλοποιήθηκαν 1

Άξονες στους οποίους υλοποιήθηκαν Δράσεις . Ηγεσία - Οργάνωση και διοίκηση της σχολικής μονάδας

Λειτουργία

                                                                                                                                                           Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών

                                                                                                                                                           Αριθμός Δράσεων που υλοποιήθηκαν 1

                                                                                                               Άξονες στους οποίους υλοποιήθηκαν Δράσεις . Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις

 

Παρατηρήσεις   /   Σχόλια

Σε όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς , Διεύθυνση και εκπαιδευτικοί δούλεψαν ακούραστα, ώστε να επιτευχθούν οι στόχοι που έθεσαν με επιτυχία .Ευελπιστούμε και την επόμενη χρονιά να καταφέρουμε να υλοποιήσουμε τους στόχους που θα θέσουμε και να βελτιώσουμε τα σημεία που έχουμε προτείνει για βελτίωση. Φυσικά σημαντικός παράγοντας είναι Διεύθυνση, εκπαιδευτικοί και γονείς να συνεχίσουν να έχουν καλή συνεργασία, για το καλό των μαθητών.

 

                                                                                                                                                       Σημαντικότερα αποτελέσματα των Δράσεων

                                                            Οι δράσεις υλοποιήθηκαν σύμφωνα με τον αρχικό σχεδιασμό. Άξονες στους οποίους υλοποιήθηκαν δράσεις:

  1. Σχέσεις μεταξύ μαθητών/τριών και εκπαιδευτικών.

 

Οι εκπαιδευτικοί καθ΄όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς φρόντιζαν να υπάρχει ένα καλό παιδαγωγικό κλίμα, στη σχολική τάξη και να επικρατεί μία τέτοια ατμόσφαιρα, η οποία να αποτελεί ελκυστικό στοιχείο για την προσέλευση των μαθητών στο σχολείο, για την παραμονή τους στη σχολική αίθουσα και για την κατά το δυνατόν ενεργότερη συμμετοχή τους στη διαδικασία της διδασκαλίας και της μάθησης.

 

  1. Σχέσεις μεταξύ μαθητών /τριών

 

Χάρη στο καλό και συνεργατικό κλίμα μεταξύ του σχολείου και των γονέων οποιαδήποτε μικροπροβλήματα δημιουργήθηκαν λύθηκαν άμεσα. Οι μαθητές νιώθοντας εμπιστοσύνη και ασφάλεια ευαισθητοποιήθηκαν και ανταποκρίθηκαν με ενθουσιασμό στις δραστηριότητες που τους ανατέθηκαν.

 

  1. Σχέσεις σχολείου -οικογένειας.

 

Υπήρξε άριστη συνεργασία γονέων -σχολείου για την πρόοδο και την καλή συμπεριφορά των παιδιών τους.

 

  1. Ηγεσία-Οργάνωση και διοίκηση της σχολικής μονάδας.

 

Χάρη στο καλό και δημοκρατικό κλίμα που υπήρξε στο σχολείο μας μεταξύ Ηγεσίας και εκπαιδευτικών καθ΄όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς είχε σαν αποτέλεσμα τη εύρυθμη λειτουργία του σχολείου μας και πραγματοποίηση όλων των στόχων που τέθηκαν.

 

  1. Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις.

 

Τα αποτελέσματα της συμμετοχής των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις διευκόλυναν τη διδακτική διαδικασία.

 

Δυσκολίες που παρουσιάστηκαν

                                                                                            Ιδιαίτερα αυξημένος φόρτος εργασίας . Δύσκολη οικονομική συγκυρία. 

                                                                  Απουσίες μαθητών και εκπαιδευτικών λόγω ιώσεων, που δυσκόλεψαν την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου, ιδιαίτερα την άνοιξη.

 

Ανάδειξη Πρακτικών και προτάσεις για αξιοποίησή τους από άλλα σχολεία (προαιρετικά).

Προτάσεις για αναγκαίες επιμορφώσεις

Θέμα 1

Άξονας

Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών και εκπαιδευτικών

 

Ειδικότερο Θέμα

 
  C:\Users\0400~1\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\01\clip Image001

Διαφοροποιημένη διδασκαλία για μαθητές που έχουν μαθησιακές δυσκολίες και μαθητές που δεν έχουν ως μητρική γλώσσα τα Ελληνικά.

Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις Θέμα 2

Άξονας

Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών

 

Ειδικότερο Θέμα

 
   

Επιμόρφωση σε θέματα Κυκλοφοριακής Αγωγής, Σχολικού Εκφοβισμού και Ασφαλούς διαδικτύου.

 

 

Θέμα 3

Άξονας

Σχέσεις σχολείου - οικογένειας

 

Ειδικότερο Θέμα

 
   


Σεμινάρια συμβουλευτικής Γονέων για το Ασφαλές Διαδίκτυο και για την επιθετική συμπεριφορά των μαθητών.

 

 

Θέμα 4

Άξονας

Ηγεσία - Οργάνωση και διοίκηση της σχολικής μονάδας

 

Ειδικότερο Θέμα

Επιμόρφωση στα θέματα πρώτων βοηθειών.

 
   

 

Θέμα 5

              Άξονας

 

Ειδικότερο Θέμα

Επιμόρφωση στις Τ.Π.Ε Β΄ Επίπεδο. Επιμόρφωση σε θέματα πρώτων βοηθειών.

Επιμόρφωση σε θέματα ρομποτικής (STEM).

 

 

 

 

 

 

 
Δευτέρα, 30 Ιανουαρίου 2023 22:27

ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ 22-23

Image1 31 Image2 32

   

 

Συλλογικός Προγραμματισμός Σχολικής Μονάδας

Σχολική  Μονάδα: ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΜΕΝΩΝ ΒΟΥΡΛΩΝ - 9460024

Σχολικό Έτος: 2022 - 2023 Ημερομηνία Εξαγωγής: 24/01/2023

 

 

Δευτέρα, 30 Ιανουαρίου 2023 22:14

ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ 21-22

Image1 31 Image2 32

   

 

Συλλογικός Προγραμματισμός Σχολικής Μονάδας

Σχολική  Μονάδα: ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΜΕΝΩΝ ΒΟΥΡΛΩΝ - 9460024

Σχολικό Έτος: 2021 - 2022 Ημερομηνία Εξαγωγής: 24/01/2023

Σάββατο, 14 Μαϊος 2016 21:44

2oς Έπαινος καθαριότητας

Την εβδομάδα που μας πέρσαε από 9-13/5/2016 ο έπαινος καθαρότερης τάξης δόθηκε στην τάξη Β2, ενώ ο έπαινος για την καθαριότητα του προαύλιου χώρου δόθηκε στην  Ε1 και Ε2 τάξη.

Πέμπτη, 21 Απριλίου 2016 22:52

Έπαινος καθαριότητας!!!

Για την καλύτερη καθαριότητα των τάξεων και του προαύλιου χώρου το σχολείο μας υιοθέτησε ένα διαγωνισμό καθαριότητας ξεχωριστά για τις τάξεις και τον προαύλιο χώρο κάθε εβδομάδα με διαφορετική τάξη , να διακρίνεται. Στο τέλος της εβδομάδας μια επιτροπή από το Σύλλογο διδασκόντων κατόπιν ελέγχου αποφασίζει την τάξη που θα  βραβευτεί για την καθαρότερη τάξη και την καθαρότερη αυλή.Έπαθλο μια ώρα με παιχνίδι...Με την προσπάθεια αυτή είμαστε βέβαιοι πως οι μαθητές θα ευαισθητοποιηθούν στο θέμα αυτό.

Για πρώτη φορά σήμερα λοιπόν ο Δ/ντής ανακοίνωσε τους επαίνους καθαριότητας που πήραν οι τάξεις: Β!1 πιο καθαρή τάξη του ισογείου, ΣΤ!1 πιο καθαρή τάξη του 1ου ορόφου και το Γ!1 και Γ!2 μοιράστηκαν τον έπαινο καθαριότητας του προαύλιου.

Δευτέρα, 14 Δεκεμβρίου 2015 21:40

Μια εκδρομή σκέτη ...γλύκα!!!

Tο πιο λαχταριστό θεματικό πάρκο της Ελλάδας επισκέφτηκαν οι μαθητές του σχολείου μας την Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου. Η δημιουργική και η καλλιτεχνική ομάδα της Hellexpo προετοίμασε όλες τις  εντυπωσιακές θεματικές κατασκευές του παραμυθένιου "Εργοστασίου και Μουσείου της Σοκολάτας". Καταρράκτες και βουνά από σοκολάτες, γιγαντιαίες τρούφες, ποτάμια καραμέλας και πολλά μπισκότα ήταν λίγα από αυτά που είδαν και γεύτηκαν οι μαθητές....Διαδραστική παρουσίαση ,δρόμοι του  κακάο και του Αμαζονίου,επισκέπτες στο ναό των Αζτέκων , βίντεο, παχνίδι και χορός ήταν αρκετά να κάνουν τους μαθητές να αισθανθούν άνετα και όμορφα, αφού δεν είχαν ξαναεπισκεφτεί κάποιο παρόμοιο μέρος!

Το πρόγραμμα "Ασφαλώς Ποδηλατώ", υλοποιείται στα σχολεία με την έγκριση του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων και ενημερώνει με διαδραστικό τρόπο τους μαθητές για τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του ποδηλάτου. Οι μαθητές αποκτούν πλήρη γνώση όλων των θεμάτων που αφορούν το ποδήλατο και τον ποδηλάτη, συμμετέχοντας σε ειδικά εργαστήρια με τον εκπαιδευτή του Ι.Ο.ΑΣ. καταλήγοντας σε συμπεράσματα που αφορούν την ασφάλεια του ποδηλάτου. Έχοντας ως στόχο την εμπέδωση της γνώσης το πρόγραμμα διενεργείται σε ομάδες , όπου τους μαθητές τους χωρίζει ο εκπαιδευτής. Στο σχολείο μας το πρόγραμμα παρουσιάστηκε στους μαθητές της ΣΤ΄τάξης και είχε διάρκεια περίπου δυο ώρες.

Η διοργάνωση του όλου έργου ανήκει στο Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας(Ι.Ο.ΑΣ.) Πάνος Μυλωνάς.

Την Τρίτη ,19 Μαΐου 2015 επισκέφτηκε το σχολείο μας ο Αντωνόπουλος Απόστολος, 8ος Ολυμπιονίκης στους αγώνες της Αθήνας το 2004, στην κολύμβηση 4Χ200μ., ελεύθερο μαζί με τους: Ζήσιμο Ανδρέα, Ξυλούρη Νίκο, Μαγγάνα Δημήτρη. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τους αρχαίους και σύγχρονους Ολυμπιακούς Αγώνες καθώς και τον υγιεινό τρόπο ζωής, δηλαδή υγιεινή διατροφή και αθλητική δραστηριότητα.

Ο κ. Αντωνόπουλος αναφέρθηκε στο στόχο του να συμμετέχει στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004, πως τα κατάφερε και την επιτυχημένη του πορεία ,πριν και μετά τους αγώνες της Αθήνας του 2004. 

Σήμερα Παρασκευή 15 Μαΐου, τελείωσε το τουρνουά ποσδοσφαίρου αγοριών με τη συμμετοχή μαθητών από την Δ΄-Ε΄& ΣΤ΄τάξη. Νικητές αναδείχθησαν οι Grazy boys. Την ομάδα αποτελούσαν οι : (Παναγιωτάκης Ευθύμιος,Αντωνίου Σεραφείμ, Παπαγεωργίου Χρήστος, Ομέρ Ζαφέρ, Τρέβις Γκιόσι, Τσάνα Γκαμπριέλ, Σταματάκος Ιωάννης).

Δεύτερη ομάδα ήταν οι Αχτύπητοι με τους: (Ντόκο Μάριο, Μαλάι Ρενάλντο, Κυριακάκη Δημήτριο, Σουλοβάρι Ορέστη, Παπαδημητρίου Γρηγόρη, Λιανό Αναστάσιο, Μπουνταμούρ Πρόδρομο, Μπήτα Αποστόλη, Τσαβδάρα Δημήτριο.

Την Πέμπτη 14/5 πραγματοποιήθηκε το τουρνουά βόλεϋ κοριτσιών στο οποίο συμμετείχαν κορίτσια από την Ε΄-ΣΤ΄τάξη. Πρώτες αναδείχθησαν οι Stars of the volley με τις (Βαρυπάτη Σταματίνα, Ζέρβα Χριστίνα, Ζήση Βάσω). Δεύτερη ομάδα ήταν οι Ανίκητες, που τις αποτελούσαν οι: (Μακρυνίτσα Αργυρούλα, Καντά Κων/να, Μανιά Αμαλία, Γκέκα Λόρι.

Συγχαρητήρια σ΄όλα τα  αγόρια και τα κορίτσια που συμμετείχαν και παρουσίασαν αυτούς τους αξιόλογους αγώνες.... 

Δευτέρα, 30 Μαρτίου 2015 19:48

ΠΕΤΩΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ

Σήμερα 30 Μαρτίου το σχολείο μας παρακολούθησε στη Λαμία τη θεατρική παράσταση της

 Άννας Παπαμάρκου και του Λεωνίδα Ψέλτουρα

" Πετώντας στην Ειρήνη ", στη Β΄σκηνή του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Ρούμελης. Μια παράσταση σύγχρονη , αλλά και παραμυθένια που προβάλλει τα οφέλη της ειρήνης, της μη- βίας και της αρμονικής συνύπαρξης. Ψηφιακά σκηνικά, εντυπωσιακά κοστούμια, όμορφες μάσκες, animation, προσφέρουν στα παιδιά μια πολυδιάστατη θεατρική εμπειρία. Τρία παιδιά προσπαθούν να σπάσουν τον κύκλο της βίας και να απελευθερώσουν την Ειρήνη , την οποία η μάγισσα Διχόνοια έχει φυλακίσει, με σκοπό να επικρατήσει η βία στα σχολεία και όχι μόνο.Τα παιδιά αποφασισμένα να ελευθερώσουν της Ειρήνη με τη βοήθεια των μαγικών κλειδιών, διασκορπίζονται στα τέσσερα σημεία του ορίζοντα , μπαίνοντας σε περιπέτειες πετώντας πάνω σε μαγικά χαλιά, σε δράκους βοηθούμενα από τον αέρα. Το θέμα της παράστασης 

ιδιαίτερα επίκαιρο που αφορά το φαινόμενο της ενδοσχολικής βίας, την καθιστούν ένα παιδικό θέαμα διασκεδαστικό, αλλά ταυτόχρονα εκπαιδευτικά ωφέλιμο για τα παιδιά.

Με αφορμή την ημέρα κατά της σχολικής βίας σε αρκετά εμφανή σημεία των διαδρόμων του σχολείου τοποθετήθηκαν ζωγραφιές με ανάλογα μηνύματα, κατά της σχολικής βίας και υπέρ της φιλίας.

Τετάρτη, 04 Φεβρουαρίου 2015 20:55

ΔΡΟΜΟΣ ΣΕ ΑΝΩΜΑΛΟ ΕΔΑΦΟΣ ( 1000 μ.)

Το Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2015 διοργανώθηκε στη Λαμία αγώνας δρόμου σε ανώμαλο έδαφος, των Δημοτικών Σχολείων.

Το σχολείο μας εκπροσωπήθηκε από τους παρακάτω μαθητές /τριες:

Από την ΣΤ΄τάξη οι: Βαρυπάτη Σταματία, Γκιόσι Τρέβις, Παναγιωτάκης Ευθύμιος, Τσάρα Αναστασία.

Από την Ε΄τάξη: Αρνέλλου Χαραλαμπία-Αργυρούλα, Καλτσά Αδαμαντία, Σουράτζι Αβραάμ.

Ο Αγώνας διεξήχθηκε στο χώρο της Πανελλήνιας Έκθεσης Λαμίας με μεγάλη συμμετοχή μαθητών /τριών του νομού μας και κάτω από δύσκολες καιρικές συνθήκες με βροχή και αέρα.

Τερμάτισαν οι μαθητές/ τριες  μας σε ικανοποιητικές θέσεις και με την παρακάτω 

σειρά στο σχολείο μας.

Αγόρια: Παναγιωτάκης Ευθύμιος

Σουράτζι Αβραάμ

Γκιόσι Τρέβις

Κορίτσια:

Καλτσά Αδαμαντία

Αρνέλλου Χαραλαμπία- Αργυρούλα

Βαρυπάτη Σταματία

Τσάρα Αναστασία.

Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές /τριες για τη συμμετοχή τους.

Dhmotiko Logo Footer

Το Δημοτικό Σχολείο Καμένων Βούρλων βρίσκεται στην οδό 25ης Μαρτίου 7. Η σχολική μονάδα αποτελείται από δύο κτίρια που συνδέονται μεταξύ τους σε σχήμα "Π". Το πρώτο κτίριο χτίστηκε το 1974 και το δεύτερο το 1993
Περισσότερα

© 2022 Δημοτικό Σχολείο Καμένων Βούρλων