Image1 31 Image2 32

   

 

Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης του Έργου της Σχολικής Μονάδας

Σχολική  Μονάδα: ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΜΕΝΩΝ ΒΟΥΡΛΩΝ - 9460024

Σχολικό Έτος: 2021 - 2022 Ημερομηνία Εξαγωγής: 24/01/2023

 

 

 

Α. ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

 

Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση

(Αξιολόγηση: 10)

Με βάση την έκθεση εσωτερικής αξιολόγησης του σχολείου σας διαπιστώνεται ότι σχεδιάσατε και εφαρμόσατε διδακτικές πρακτικές, καλλιεργήσατε τις ήπιες δεξιότητες από την επιμόρφωση των εργαστηρίων δεξιοτήτων, αξιοποιήσατε τις νέες τεχνολογογίες στο πλαίσιο της διδασκαλίας και ενισχύσατε τη μάθηση των μαθητών/τριών με αντισταθμιστικές πρακτικές και βιωματικές δράσεις. Ωστόσο, λαμβάνονται υπόψη οι δυσκολίες της σχολικής μονάδας, λόγω πανδημίας.

 

 

 

 

 

Σχολική διαρροή - φοίτηση

(Αξιολόγηση: 10)

Από τη συνεργασία και την επικοινωνία που έχουμε, γνωρίζω ότι δεν έχετε σχολική διαρροή και η φοίτηση των μαθητών/τριών διεξάγεται ομαλά.

 

Σχέσεις   μεταξύ   μαθητών   /   μαθητριών

(Αξιολόγηση: 10)

Με βάση την τεκμηρίωση που καταγράφετε ως προς τον άξονα χρησιμοποιούνται στρατηγικές, ενισχύονται οι δίαυλοι επικοινωνίας και συνεργασίας μεταξύ μαθητών/τριών και ενθαρρύνεται το θετικό κλίμα διαπροσωπικών

σχέσεων αμβλύνοντας οι εκπαιδευτικοί την όποια αρνητική αντιπαράθεση μεταξύ των μαθητών/τριών.

 

 

Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών και εκπαιδευτικών

(Αξιολόγηση: 10)

Από την επικοινωνία και συνεργασία που έχουμε, γνωρίζω ότι οι σχέσεις μεταξύ μαθητών/μαθητριών και εκπαιδευτικών, βασίζονται στο πλαίσιο της αμοιβαίας εμπιστοσύνης, του σεβασμού, της αλληλοβοήθειας, της συνεργασίας και υποστήριξης όλων των μαθητών/τριών της σχολικής σας μονάδας.

 

Σχέσεις σχολείου - οικογένειας

(Αξιολόγηση: 10)

Η τεκμηρίωση της σχολικής σας μονάδας αποδεικνύει το θετικό κλίμα συνεργασίας και επικοινωνίας με όλους τους γονείς, καθώς και με τον σύλλογο γονέων και κηδεμόνων, τον αμοιβαίο σεβασμό και την ανάληψη πρωτοβουλιών σε συνεργατικές δράσεις.

 

 

Ηγεσία - Οργάνωση και διοίκηση της σχολικής μονάδας

(Αξιολόγηση: 10)

Από την τεκμηρίωση του άξονα γίνεται αντιληπτό το θετικό εργασιακό κλίμα που στηρίζεται στην αλληλοεκτίμηση, τον σεβασμό, την εμπιστοσύνη, τη συναδελφική αλληλεγγύη και τη δημοκρατική λήψη των αποφάσεων, μεταξύ όλων των εμπλεκομένων της σχολικής κοινότητας.

 

Σχολείο και κοινότητα

(Αξιολόγηση: 10)

Από την εικόνα που έχω για το σχολείο σας, διαφαίνεται η συνεργασία, το δημοκρατικό κλίμα διαλόγου και συνεργασίας που έχετε με κοινωνικούς φορείς, συλλόγους και την τοπική αυτοδιοίκηση.

 

 

Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις

(Αξιολόγηση: 10)

Από την τεκμηρίωση του άξονα γίνεται αντιληπτό, ότι οι εκπαιδευτικοί του σχολείου σας έχουν διαμορφώσει θετικό κλίμα και έχουν συμμετάσχει σε επιμορφωτικά προγράμματα και δράσεις.

 

Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα

(Αξιολόγηση: 9)

Από την εικόνα και  την επικοινωνία που έχω με το σχολείο σας, διαφαίνεται το ενδιαφέρον των εκαιδευτικών να συμμετάσχουν σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα και αναλάμβάνουν αρκετά σε επίπεδο τάξεων, ωστόσο, οι δύσκολες συνθήκες της πανδημίας και τη φετινή χρονιά δεν το επέτρεψαν, αναμένεται η μελλοντική συμμετοχή.

 

Β. ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

 

Θετικά σημεία

Τα θετικά σημεία της λειτουργίας για τη σχολική σας μονάδα αφορούν: την κάλυψη της διδακτέας ύλης σύμφωνα με τα Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών, την πολύ καλή οργάνωσή της, την άριστη συνεργασία με τους γονείς των μαθητών, την αντιμετώπιση από τους εκπαιδευτικούς των δυσκολιών που προέκυπταν, την αξιοποίηση των ΤΠΕ και το θετικό κλίμα μεταξύ όλων των εμπλεκομένων με τη σχολική κοινότητα.

 

 

 

 

Σημεία προς βελτίωση

Τα σημεία προς βελτίωση αφορούν:

 

την από κοινού ανάληψη πρωτοβουλιών με τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για επιμορφωτικές δράσεις και τη συνεργασία μεταξύ των εκπαιδευτικών των τάξεων.

 

Προτάσεις προς βελτίωση

Οι εκπαιδευτικοί να εφαρμόζουν ποικίλα οργανωτικά σχήματα στην τάξη (διδασκαλία στο σύνολο της τάξης ως ομάδας, εξατομικευμένη διδασκαλία, διδασκαλία με ομάδες εργασίας, διαφοροποιημένη διδασκαλία) ανάλογα με τους στόχους του μαθήματος και τις ανάγκες του/της κάθε μαθητή/-ήτριας, καλλιέργεια της έννοιας της

«πολιτειότητας» για την αποδοχή του άλλου-της διαφορετικότητας και την ανάπτυξη στρατηγικών και τεχνικών για την αποτελεσματικότερη διαχείριση των συγκρούσεων των μαθητών/τριών, μέσα από επιμορφωτικά προγράμματα.

 

 

Θετικά σημεία

Στα θετικά σεμεία της λειτουργίας εντοπίζονται: το δημοκρατικό κλίμα διαλόγου και συνεργασίας, με βαθύ αίσθημα σεβασμού και εμπιστοσύνης μεταξύ όλων των εμπλεκομένων της σχολικής κοινότητας.

 

Σημεία προς βελτίωση

Στα σημεία προς βελτίωση εντοπίζονται η από κοινού ανάληψη πρωτοβουλιών και δράσεων με την τοπική κοινωνία.

 

Προτάσεις προς βελτίωση

Συνεργασία με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς - τοπική κοινότητα, σύλλογος γονέων και κηδεμόνων, σύλλογος εκπαιδευτικών, υπηρεσίες του Δήμου- για την από κοινού ανάληψη πρωτοβουλιών και δράσεων.

 

 

Θετικά σημεία

Στα θετικά σημεία της λειτουργίας λαμβάνονται υπόψη οι επιμορφώσεις των εκπαιδευτικών σε προγράμματα για την επαγγελματική τους ανάπτυξη και η δια βίου μάθηση.

 

Σημεία προς βελτίωση

Τα σημεία προς βελτίωση εστιάζουν στη συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε εθνικά εκπαιδευτικά προγράμματα.

 

 

Προτάσεις προς βελτίωση

Η συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε σχολικά δίκτυα και Κοινότητες Μάθησης και Πρακτικής συμβάλλει στη βελτίωση των γνώσεων και των δεξιοτήτων τους, στην ανταλλαγή ιδεών και σκέψεων, στο μοίρασμα της εμπειρίας, στη διάχυση καλών πρακτικών, στη διαμόρφωση της σχολικής μονάδας ως κοινότητα επαγγελματικής μάθησης. Μέσα από την ενεργό εμπλοκή τους σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα ενδυναμώνεται το αίσθημα του «ανήκειν» στην ομάδα, αυξάνεται η αυτοπεποίθηση, έτσι ώστε να λειτουργούν με υπευθυνότητα και αποτελεσματικότητα.

 

Dhmotiko Logo Footer

Το Δημοτικό Σχολείο Καμένων Βούρλων βρίσκεται στην οδό 25ης Μαρτίου 7. Η σχολική μονάδα αποτελείται από δύο κτίρια που συνδέονται μεταξύ τους σε σχήμα "Π". Το πρώτο κτίριο χτίστηκε το 1974 και το δεύτερο το 1993
Περισσότερα

© 2022 Δημοτικό Σχολείο Καμένων Βούρλων