Εσωτερικη Αξιολόγηση

Image1 31 Image2 32

 

Ετήσια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2021-2022)

Α. ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ

Καταγράφονται συνοπτικά τα χαρακτηριστικά και οι ιδιαιτερότητες της σχολικής μονάδας, που κρίνονται σημαντικά για την αποτύπωση της εικόνας του σχολείου

Το σχολείο μας βρίσκεται στην ανατολική πλευρά  της  κωμόπολης  των  Καμένων  Βούρλων, παράλληλα  με  την Εθνική οδό, δίπλα από το Υδροθεραπευτήριο «Ασκληπιός», επί της οδού 25ης Μαρτίου 7.Η σχολική  μονάδα αποτελείται από δύο (2) κτίρια σε σχήμα «Π». Το πρώτο χτίστηκε το 1974 και το άλλο το 1993. Συστεγάζεται με το 1ο Νηπιαγωγείο της κωμόπολης. Τα γενικά στοιχεία του σχολείου είναι:

 

Ονομασία: 12/Θ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΜΕΝΩΝ ΒΟΥΡΛΩΝ

 

Ιστοσελίδα : dim-k-vourl.fth.sch.gr Κωδικός σχολείου: 9460024

Τηλ-fax: 2235 0 22200

 

Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

Κατά τη φετινή χρονιά 2021-22 το σχολείο μας λειτούργησε δια ζώσης. Τα σημαντικότερα προβλήματα που αντιμετωπίσαμε ήταν τα παρακάτω:

 

1.Μετά από δύο σχεδόν χρόνια τηλεκπαίδευσης υπήρξαν δυσκολίες προσαρμογής των μαθητών στις απαιτήσεις της συμβατικής τάξης, ιδιαίτερα τωνμαθητών των μικρών τάξεων.

 

Οι δυσκολίες προσαρμογής των μαθητών στις απαιτήσεις της συμβατικής τάξης μετά από τα 2 χρόνια πανδημίας και η διαρκής ανάγκη για τήρηση μέτρων και πρωτοκόλλων, αποτέλεσε μια ιδιαίτερα δύσκολη συνθήκη. Τα ιδιαίτερα αυξημένα κρούσματα Covid 19, η συνεχής ανάγκη για ιχνηλατήσεις, οι γραφειοκρατικές διαδικασίες αναστάτωναν την εκπαιδευτική λειτουργία και επιβάρυναν υπέρμετρα το εκπαιδευτικό προσωπικό. Υπήρξαν πολλές απουσίες μαθητών και εκπαιδευτικών με αποτέλεσμα να δυσχεραίνεται η εύρυθμη λειτουργία του σχολείου. Παρόλες τις δυσκολίες καταφέραμε να ανταποκριθούμε ικανοποιητικά χάρη στην καλή συνεργασία Δ/νσης και εκπαιδευτικών .

 

Εξοπλισμός και διαθέσιμα μέσα

1. Στο σχολείο υπάρχουν δώδεκα 12 αίθουσες διδασκαλίας από τις οποίες οι έξι (6) είναι εξοπλισμένες με βιντεοπροβολέα και Η/Υ(εκ των οποίων οι δυο βιντεοπροβολείς αποκτήθηκαν κατά τη φετινή χρονιά)

 

  1. Το σχολείο διαθέτει τέσσερις επιπλέον (4) σταθερούς Η/Υ στο γραφείο του Δ/ντή και το γραφείο Διδασκόντων.
  2. Υπάρχει επίσης ένας βιντεοπροβολέας στην αίθουσα πληροφορικής, και ένας στην αίθουσα εκδηλώσεων.

5.Διαθέτει τρία (3) φωτοτυπικά μηχανήματα (τα δύο αγοράστηκαν φέτος) 6. Βιβλιοθήκη 7. Εργαστήριο πληροφορικής 8. Ένα (1) γήπεδο μπάσκετ & ένα (1) γήπεδο βόλλεϋ.9. Κυλικείο 10.Αίθουσα εκδηλώσεων. Επίσης φέτος αποκτήθηκε και ένας Η/Υ (λάπτοπ)

Στελέχωση του σχολείου

Το σχολείο μας κατά το σχολικό έτος 2021-22 είχε εγγεγραμμένους 160 μαθητές (30 από αυτούς φοιτούσαν και στο Ολοήμερο τμήμα) και 24 εκπαιδευτικούς. Εξ αυτών ήταν 13 ΠΕ70

 

Έναν (1) εκπαιδευτικό Τμήμα Ένταξης, έναν (1) εκπαιδευτικό ΖΕΠ, έναν(1) παράλληλη στήριξη.

 

Έναν (1) Μουσικό, έναν (1) Θεατρικής Αγωγής, έναν (1) Εικαστικών, δυο (2)εκπαιδευτικούς Αγγλικών.

 

Έναν (1) εκπαιδευτικό Γαλλικής , έναν (1) Γερμανικών, δυο (2) εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής, έναν (1) εκπαιδευτικό Πληροφορικής.

 

Φέτος για πρώτη φορά λειτούργησε στο σχολείο μας τμήμα ΖΕΠ, ενώ το Τμήμα Ένταξης λειτουργεί με μόνιμο εκπαιδευτικό εδώ και πολλά χρόνια.

 

Η σχολική μας μονάδα επειδή ανήκει σε ΣΔΕΥ συνιστάται Επιτροπή Διεπιστημονικής Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης και Υποστήριξης ( Ε.Δ.Ε.Α.Υ.) ως αρμόδιο όργανο για την εκπαιδευτική αξιολόγηση και υποστήριξη των μαθητών της σχολικής κοινότητας. Γι αυτό το λόγο υποστηριζόμαστε με Ψυχολόγο και Κοινωνικό Λειτουργό.

 

Όλες οι θέσεις εκπαιδευτικών του σχολείου μας είχαν καλυφτεί έγκαιρα με την έναρξη της σχολικής χρονιάς.

 

Οι οικονομικοί πόροι του σχολείου προέρχονται από τις τακτικές και έκτακτες επιχορηγήσεις του ΥΠΑΙΘ, οι οποίες δίνονται μέσω της Σχολικής Επιτροπής Π.Ε μέσω του Δήμου Κ. Βούρλων. Οι οικονομικοί πόροι στα πλαίσια της οικονομικής κατάστασης που επικρατεί επαρκούν και καλύπτουν τις δαπάνες τόσο του Δημοτικού Σχολείου , όσο και του 1ου Νηπιαγωγείου. Μέρος από τα χορηγούμενα ποσά καλύπτει και τις ανάγκες αγοράς ηλεκτρονικού εξοπλισμού . οι διαθέσιμοι πόροι συμβάλλουν και στην ανάπτυξη εκπ/κών δραστηριοτήτων.

 

 

 

 

 

 

Β. ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

 

Θετικά σημεία

Η ύλη καλύφτηκε επαρκώς σε όλα τα μαθήματα όλων των τάξεων. Πολύ καλή οργάνωση της σχολικής μονάδας.

Άριστη συνεργασία με τους γονείς των μαθητών.

 

Υπήρξε αυξημένη προσοχή των εφημερευόντων εκπαιδευτικών, ώστε να αντιμετωπίζονται τυχόν προβλήματα κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων.

 

Συνεχής καλλιέργεια ενός κλίματος αλληλοσεβασμού, συνεργασίας και ειρηνικής διευθέτησης των συγκρούσεων μεταξύ των μαθητών, ώστε να υπάρχει ένα κλίμα ομαλότητας στο χώρο του σχολείου.

 

Πολύ καλές σχέσεις του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων με τον Δ/ντή και το Σύλλογο Διδασκόντων. Ο Σύλλογος Γονέων ήταν πάντα αρωγός στα ζητήματα ηθικής και οικονομικής στήριξης του σχολείου (βαφή κτιρίου, αγορά ηλεκτρονικού εξοπλισμού, διοργάνωση εκδηλώσεων).

 

Υποστηρικτικές συναντήσεις με την ψυχολόγο -κοινωνικο λειτουργό και κάποιους γονείς .

 

Αξιοποίηση της ανανεωμένης ιστοσελίδας του σχολείου μας, ώστε οι γονείς να ενημερώνονται για τις δράσεις των παιδιών τους.

 

Σημεία προς βελτίωση

Η από κοινού ανάληψη πρωτοβουλιών με τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για τις επιμορφωτικές δράσεις που αφορούν τους γονείς των μαθητών.

Συνεργασία μεταξύ των τάξεων.

 

 

Θετικά σημεία

Στο σχολείο μας υπάρχει ένα δημοκρατικό κλίμα διαλόγου και συνεργασίας, με βαθύ αίσθημα σεβασμού και εμπιστοσύνης ανάμεσα στη διοίκηση και στα μέλη του Συλλόγου Διδασκόντων.

 

Υπάρχει άριστη συνεργασία με τη σχολική Επιτροπή και τους τοπικούς φορείς.

 

Επίης οι σχέσεις σχολείου και Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων βασίζονται στην εμπιστοσύνη και την αλληλοβοήθεια έτσι ώστε να λύνονται οποιαδήποτε προβλήματα (κτιριακά, εξοπλισμού) που προκύπτουν στη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.

 

Φέτος το σχολείο μας εξοπλίστηκε με επιπλέον ηλεκτρονικά μέσα ( φωτοτυπικά μηχανήματα, σταθερούς ηλεκτρονικούς υπολογιστές, λάπτοπ, βιντεοπροβολείς ) που διευκόλυναν στη μαθησιακή διαδικασία.

 

Σημεία προς βελτίωση

Ανάληψη πρωτοβουλιών έτσι ώστε το σχολείο να γίνει πιο ανοικτό στην τοπική κοινωνία μέσα από προγράμματα και δράσεις , κάτι που τα τελευταία χρόνια λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών έχει εκλείψει.

 

 

Θετικά σημεία

Μερικοί εκπαιδευτικοί του σχολείου μας παρακολουθούν μεταπτυχιακά προγράμματα σε πανεπιστημιακά τμήματα. Επίσης αρκετοί εκπαιδευτικοί παρακολούθησαν ή παρακολουθούν σεμινάρια επιμόρφωσης όπως: "Ταχύρρυθμη Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην εξ΄Αποστάσεως Εκπαίδευσή τους", ένα σεμινάριο που το

παρακολούθησαν αρκετοί εκπαιδευτικοί που τους βοήθησε να βελτιώσουν την εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

 

"Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στις Δεξιότητες μέσω Εργαστηρίων", το οποίο ήταν ένα σημαντικό εργαλείο στο μάθημα Εργαστήρια Δεξιοτήτων.

 

Επίσης "Επιμόρφωση στην Πιστοποίηση Δεξιοτήτων και Γνώσεων στις ΤΠΕ" (Α΄και Β΄επιπέδου), ένα σημαντικό εργαλείο στα χέρια των εκπαιδευτικών για την εισαγωγή της τεχνολογίας στην εκπαίδευση.

 

 

 

Σημεία προς βελτίωση

Συμμετοχή σε εθνικά εκπαιδευτικά προγράμματα.

 

Γ. ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Λειτουργία

Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία Αριθμός Δράσεων που υλοποιήθηκαν 3

Άξονες στους οποίους υλοποιήθηκαν Δράσεις ) Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση

Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών Σχέσεις σχολείου - οικογένειας Λειτουργία

Διοικητική λειτουργία

Αριθμός Δράσεων που υλοποιήθηκαν

1

Άξονες στους οποίους υλοποιήθηκαν Δράσεις ) Ηγεσία - Οργάνωση και διοίκηση της σχολικής μονάδας Λειτουργία

Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών Αριθμός Δράσεων που υλοποιήθηκαν 1

Άξονες στους οποίους υλοποιήθηκαν Δράσεις ) Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις

 

Παρατηρήσεις / Σχόλια

Έγινε μεγάλη προσπάθεια , σε όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς, για να επιτευχθούν οι στόχοι μας με επιτυχία. Γι αυτό και ευελπιστούμε και την επόμενη χρονιά να συνεχίσουμε να είμαστε κοντά στα παιδιά και να καλλιεργούμε κλίμα εμπιστοσύνης και συνεργασίας. ΄Στην επίτευξη των στόχων ένας σημαντικός παράγοντας που διευκόλυνε ήταν η άοκνη θέληση όλων των συναδέλφων και της διεύθυνσης που καταφέραμε να σταθούμε όρθιοι παρά τις δύσκολες συνθήκες και

όλοι μαζί με επιτυχία να φέρουμε εις πέρας την εύρυθμη και ομαλή λειτουργία του σχολείου.

 

Σημαντικότερα αποτελέσματα των Δράσεων

Οι δράσεις υλοποιήθηκαν σύμφωνα με τον αρχικό σχεδιασμό. ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ-ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Αναπτύχτηκε εξαιρετική συνεργασία μεταξύ όλων των εμπλεκόμενων. Οι μαθητές συμμετείχαν ενεργά και οι δραστηριότητες αναρτήθηκαν στην Ιστοσελίδα του σχολείου μας και αυτό συντέλεσε στην προβολή του σχολείου μας στην τοπική κοινωνία.

 

ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΑΘΗΤΩΝ- ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ

 

Υπήρξε συχνή επικοινωνία σχολείου και Γονέων, για την επίλυση προβλημάτων. Αναπτύχθηκε κλίμα συνεργασίας των ομάδων δράσης , του Δντή , του Συλλόγου Διδασκόντων και όλων των εμπλεκόμενων προσώπων. Οι μαθητές ευαισθητοποιήθηκαν και ανταποκρίθηκαν με ενθουσιασμό στις δραστηριότητες που τους ανατέθηκαν.

 

ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ

 

Συνεργασία Γονέων και Σχολείου-ανταλλαγή απόψεων για την πρόοδο και την συμπεριφορά των παιδιών τους. ΗΓΕΣΙΑ-ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ

Τα αποτελέσματα της δράσης ήταν θετικά και αποτυπώνονται στο λεγόμενο κλίμα του σχολείου το οποίο έδινε μια ευχάριστη εργασιακή ατμόσφαιρα, δημιουργική και δημοκρατική μεταξύ συλλόγου εκπαιδευτικών και διεύθυνσης.

 

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΕ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ

 

Τα αποτέλεσματα της δράσης ήταν ορατά κατά τη διάρκεια της διδακτικής διαδικασίας .Προς επίρρωση αυτών ήταν το μάθημα των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, στο οποίο οι κατευθυντήριες γραμμές των σεμιναρίων ήταν πρωταγωνιστικές.

 

Δυσκολίες που παρουσιάστηκαν

Περιορισμοί covid και ιδιαίτερα αυξημένος φόρτος εργασίας

Απουσίες μαθητών και εκπαιδευτικών που δυσκόλεψαν την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου.

Δύσκολη οικονομική συγκυρία.

 

Η σωστή διαχείριση του χρόνου διδασκαλίας των μαθημάτων σε συνδυασμό με τις δραστηριότητες της Δράσης και η αξιοποίηση των απαιτούμενων μέσων - εργαλείων, έτσι ώστε να εξυπηρετούνται όλες οι ομάδες δράσης.

 

 

 

Ανάδειξη Πρακτικών και προτάσεις για αξιοποίησή τους από άλλα σχολεία (προαιρετικά).

Προτάσεις για αναγκαίες επιμορφώσεις

Θέμα 1

Άξονας

Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση

 

Ειδικότερο Θέμα

Διαφοροποιημένη διδασκαλία για μαθητές που δεν έχουν ως μητρική γλώσσα τα ελληνικά.

 

 

Θέμα 2

Άξονας

Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών

 

Ειδικότερο Θέμα

Επιμόρφωση σε θέματα Σχολικού Εκφοβισμού.

 

 

 

Θέμα 3

Άξονας

Σχέσεις σχολείου - οικογένειας

 

Ειδικότερο Θέμα

Επιμόρφωση των γονέων για χρήση " νέων μέσων" για τη διευκόλυνση της επικοινωνίας με το σχολείο. Σεμινάρια συμβουλευτικής για το Ασφαλές Διαδίκτυο στα παιδιά.

 

 

Θέμα 4

Άξονας

Ηγεσία - Οργάνωση και διοίκηση της σχολικής μονάδας

 

Ειδικότερο Θέμα

Επιμόρφωση σε θέματα πρώτων βοηθειών.

 

 

 

Θέμα 5

Άξονας

Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις

 

Ειδικότερο Θέμα

Επιμόρφωση στις ΤΠΕ Β΄ επίπεδο.

 

Dhmotiko Logo Footer

Το Δημοτικό Σχολείο Καμένων Βούρλων βρίσκεται στην οδό 25ης Μαρτίου 7. Η σχολική μονάδα αποτελείται από δύο κτίρια που συνδέονται μεταξύ τους σε σχήμα "Π". Το πρώτο κτίριο χτίστηκε το 1974 και το δεύτερο το 1993
Περισσότερα

© 2022 Δημοτικό Σχολείο Καμένων Βούρλων